Saya Pilih Amway

  بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ 

Dengan menyebut nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



PKP 1.0 telah berjaya mempengaruhi saya untuk menyertai Amway sebagai seorang Business Owner (ABO).

Cerita pendeknya, Amway merupakan satu syarikat yang berkonsepkan direct-selling yang mana kami sebagai ABO akan mempromosikan produk Amway bagi mendapatkan bonus bulanan, tahunan, penajaan travel dan duit pencen.

Saya sendiri mengamalkan pengambilan produk-produk Amway selain turut mempromosikan barang-barang tersebut, antaranya vitamin dan suplemen, produk home care dan gajet.

Apapun PKP berjaya merubah saya dari seorang yang hidup selesa dalam kepompong sendiri kepada orang yang berani mahu mencuba perkara baru, iaitu direct-selling.

Produk Amway antaranya ialah:-

Pada yang berminat untuk mendapatkan produk Amway, boleh berhubung dengan saya ye di wasap.my/60108406853/amway atau boleh support saya di Lifehacks with Cik Tim | Facebook

Terima kasih :) 


No comments:

Featured post

Thailand : Misi Mengejar Matahari (Satu)

Assalamualaikum & salam sejahtera. Alhamdulillah penutup 2016 dapat jugak layan trip bunga matahari! Kalau ikutkan dah lama plan ke si...